Pakket bezorgen of afhalen bij Raamfolietotaal

Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden de volgende werkdag  verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd. 

Alle pakketten worden door DHL bezorgd. De proefstaaltjes met brievenbuspost via PostNL.

Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur besteld en betaald zijn worden de volgende werkdag  verzonden.

98% van deze pakketten komen ook daadwerkelijk de volgende dag aan. Heb je het pakket de volgende dag niet ontvangen? Geen paniek, dan is er mogelijk een sorteerfout gemaakt en wordt het pakket naar alle waarschijnlijkheid de volgende dag bezorgd. 

Heb je je bestelling na een aantal dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij je naam en ordernummer zodat wij direct via het tracking systeem kunnen nagaan waar jouw pakketje zich bevindt.

Beschadigd pakket (valt onder garantie DHL):
Beschadigingen ontstaan gedurende het transport valt onder verantwoordelijkheid van DHL. Mocht jouw pakket onverhoopt beschadigen of kwijt raken dien je ons duidelijke foto’s te sturen zodat wij dat bij hun kunnen verhalen. Heb je een beschadigd pakket ontvangen? Dan hebben we ook een paar foto’s nodig. Hiermee krijgen wij een beeld van de aard en omvang van de beschadiging. Voeg daarom ook de volgende vijf foto’s toe aan je e-mail bericht:

  • een foto waar het hele pakket op staat en waarop het verzendlabel te zien is
  • een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking van het pakket goed zichtbaar zijn
  • een foto van alle typen binnenverpakking die er in het pakket zitten
  • een foto waar heel het artikel op staat
  • een detailfoto van de concrete schade aan het artikel

Wil je je bestelling afhalen bij Raamfolietotaal? Dan kun je dat tijdens het bestelproces aangeven. Je bespaart hiermee verzendkosten.
Je ontvangt een e-mail zodra het pakket voor je klaar ligt.

Ja, dat is mogelijk! DHL heeft maar liefst 3000 service points in Nederland! Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je het pakket bij een DHL service point bij jou in de buurt wilt afhalen. Zodra de bestelling voor je klaar ligt bij het service point ontvang je een sms of email. Je kunt je voorkeur voor sms of email zelf aangeven tijdens het plaatsen van je bestelling. Je hebt 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Als je binnen deze 7 dagen het pakket niet ophaalt dan wordt deze naar ons terug gestuurd en zijn de verzendkosten verbruikt. We kunnen het pakket opnieuw versturen tegen betaling van nieuwe verzendkosten. Als we geen reactie krijgen binnen 3 maanden dan wordt je bestelling vernietigd.

Let op: Neem voor het ophalen van je bestelling bij een DHL service point een geldig legitimatiebewijs mee. De naam op het legitimatiebewijs moet overeenkomen met de naam dat op het pakket staat aangegeven.

De waardering van raamfolietotaal.nl/webshop bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 3 reviews.

Offerte aanvraag

Ontvang een offerte voor raamfolie op maat

Via onderstaand formulier kunt u vrijblijvend een prijsopgave opvragen.
(velden gemarkeerd met een sterretje* zijn verplicht)